Efektywność i skuteczność
Monitoring promowania leków
Informacja zwrotna od lekarzy
Dane w czasie rzeczywistym
Unikalność wiedzy pochodzącej z PromoSense wynika ze sposobu jej pozyskiwania i przetwarzania. Powstaje ona na podstawie informacji zwrotnej przekazywanej bezpośrednio przez lekarzy po rozmowach na temat leków. Strumień informacji od lekarzy jest przetwarzany w czasie rzeczywistym na dynamiczne raporty.
Dostęp do raportów jest szybki, wygodny i bezpieczny - informacja jest udostępniana w sposób ciągły (przez 24 godzin na dobę i 7 dni w tygodniu) poprzez przeglądarkę internetową na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Przesyłane dane są szyfrowane technologią SSL.
Share of Voice
Usługi
Dostarczamy unikalną wiedzę dotyczącą jakości danych o lekach. Stosowanie tej wiedzy, pochodzącej z systemu PromoSense, prowadzi do zwiększenia skuteczności działań informacyjnych i edukacyjnych.
Umożliwiamy monitorowanie, w sposób ciągły, zmian dotyczących promowania leków, a poprzez to, dajemy możliwość natychmiastowego reagowania na te zmiany.
Informacje z PromoSense dotyczące jakości wiedzy lekarzy na temat leków są udostępniane bezpośrednio po spotkaniach przedstawicieli z lekarzami i znacząco wyprzedzają dane o sprzedaży leków. Dzięki temu możliwa jest dużo wcześniejsza identyfikacja szans i zagrożeń oraz podejmowanie odpowiednich działań w odpowiedzi na ich wystąpienie.
Na te pytania odpowiedzi
będziesz znał zawsze
-
Jakie leki, jak intensywnie i jak skutecznie w danej chwili są promowane wśród lekarzy?
-
Jaką wiedzę na temat leków w rzeczywistości lekarze zapamiętują?
-
Jaką wartość mają aspekty promowania leków, takie jak czas trwania rozmowy o leku, czy też liczba leków promowanych na jednej wizycie i jak wpływają one na skuteczność informowania o lekach?
-
Jak skuteczne są tradycyjne i cyfrowe materiały BTL na temat leków?
-
Na ile komunikaty dotyczące leków są zrozumiałe dla lekarzy i jak zmianiają ich wiedzę o lekach?
-
Jak lekarze oceniają otrzymaną informację o lekach?
-
Jakie działania informacyjne o lekach są stosowane przez inne firmy, które z tych działań są najskuteczniejsze i dlaczego?
PromoSense - ostatnie 30 dni
liczby dotyczą czterech specjalizacji: choroby wewnętrzne, medycyna rodzinna, kardiologia i choroby płuc
Liczba rekordów wprowadzonych do PromoSense przez lekarzy na temat promowania leków w Polsce
Liczba leków promowanych przez przedstawicieli firm farmaceutycznych w Polsce
6.892
860
Sytuacja na rynku
-
Rynek farmaceutyczny podlega nieustannym zmianom. Zmieniane są przepisy, zasady i zakres refundacji, możliwości promowania i sprzedaży leków. Na rynek wprowadzane są nowe leki.
-
Jednym z kluczowych czynników dla firm farmaceutycznych jest właściwa informacja o lekach jaka trafia do lekarzy oraz sposób przekazania tej informacji.
-
Firmy farmaceutyczne muszą na bieżąco monitorować działania w tym zakresie.
-
Informacja zwrotna dotycząca działań i efektów przedstawicieli musi być natychmiastowa - informacja ilościowa o sprzedaży jest niewystarczająca i dostępna zbyt późno,
-
Zarządzający potrzebują wiedzy o związku przyczynowo-skutkowym pomiędzy podejmowanymi działaniami i osiąganymi efektami.
-
Korzystanie z wiedzy o działaniach własnego i konkurencyjnego field force jest koniecznością i najskuteczniejszym sposobem na osiąganie ponadprzeciętnych sukcesów.
Jesteś zainteresowany szczegółami?
Skontaktuj się z nami.
Pobierz raport
Do pobrania bezpłatny raport okresowy dotyczący promowania leków w Polsce